Показать сообщение отдельно
Старый 23.10.2017, 20:22   #1709
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,196
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Kvarz Посмотреть сообщение
Ну и как там греть? Там от клапана, идет узенький канал прям в камеру.

Туда даже всякого рода дизельные свечи не влезут.

Глупости все это. Производитель предусмотрел кипение газа в специальных каналах. Логично греть именно эти каналы.

Что, я собственно говоря и собираюсь делать.
Попробую пояснити ситуацію. Коли глушимо авто за температури 90 градусів, в редукторі маємо тиск газу 1 атм, коли система остигла до 10-15 градусів, тиск в редукторі вже буде не 1 атм, а 0.3 атм. За такого тиску клапан під мембраною вже буде відкритим, через брак тиску. Коли на холодну відкриваємо подачу газу, то через інерцію мембрани і повільне кипіння рідкого газу, в камеру попадає велика порція рідкої фази, після випаровування якої тиск на форсунках зашкалює. Це ж не двоступиневий редуктор 2-го покоління де на виході постійний тиск, а газ підігрівають тільки для того щоби збіднити робочу суміш. Тут потрібно не допустити перевищення тиску, тому що ніяка корекція з цим не справиться.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием