Цитата:
Сообщение от Kvarz
Ну и как там греть? Там от клапана, идет узенький канал прям в камеру.
Туда даже всякого рода дизельные свечи не влезут.
Глупости все это. Производитель предусмотрел кипение газа в специальных каналах. Логично греть именно эти каналы.
Что, я собственно говоря и собираюсь делать  .
|
Попробую пояснити ситуацію. Коли глушимо авто за температури 90 градусів, в редукторі маємо тиск газу 1 атм, коли система остигла до 10-15 градусів, тиск в редукторі вже буде не 1 атм, а 0.3 атм. За такого тиску клапан під мембраною вже буде відкритим, через брак тиску. Коли на холодну відкриваємо подачу газу, то через інерцію мембрани і повільне кипіння рідкого газу, в камеру попадає велика порція рідкої фази, після випаровування якої тиск на форсунках зашкалює. Це ж не двоступиневий редуктор 2-го покоління де на виході постійний тиск, а газ підігрівають тільки для того щоби збіднити робочу суміш. Тут потрібно не допустити перевищення тиску, тому що ніяка корекція з цим не справиться.