Показать сообщение отдельно
Старый 25.10.2017, 11:18   #1724
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,197
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Kvarz Посмотреть сообщение
Сделайте пожалуйста, думаю это многим будет интересно.
Якось так, температура редуктора +8 грд.С, початковий тиск 0,56 атм., тиск після пуску двигуна 0,7 атм., піковий тиск після подачі газу на редуктор 2,25 атм. Як бачимо що температура редуктора на 10 градусів вища ніж в графіку що я давав в попередньому повідомленні, але піковий тиск газу якщо його не контролювати на 0,42 атм., більший, за мінусової температури він легко долає позначку 3 атм. Самий гірший варіант в такій ситуації це дати двигуну зупинитись на такому великому тискові під час переходу з бензину на газ, потім дуже проблематично перейти на газ і за температури редуктора 90, тому що за час зупинки двигуна навіть за мінусової температури вся рідка фаза що встигла попасти в редуктор переходить у газоподібну і тиск в редукторі зростає ще більше.

Хто має бажання проаналізувати графік детально, качайте програму МікасОнлайн з сторінки http://vlad5229.narod.ru/projects.html , меню Сервіс-Дослідник логів Мік...... , лог-файл в програмі присутній.

__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием