Щоб проходити чесно ТО, треба спочатку чесну країну побудувати, тобто, забезпечити обовязкове для всіх виконання законів та невідворотність покарання для всіх, хто закони порушує. А так це буде чергова фікція і викачка грошей з населення. Так, як фікція - дбання про екологію. Запровадили Євро-5, на порозі Євро-6, а пальне на добрій половині АЗС не дотягує і до Евро-2. І це запроваждення Євро-6 на фоні абсолютної відсутності європейських екостандартів для інших забруднювачів! Ви бачили, щоб у Європі палили стерну на полях? А опале листя на вулиці? А котельні-гіганти на дровах і вугіллі без будь-яких фільтрів? Є у нас підприємство з Європи, на якому гумотехнічні засоби роблять - привозять сиру заготовку, у нас вкладають у прес, вулканізують і готовий виріб знову везуть у Європу. Уявляєте??? 3 тисячі км заради вулканізації! Знаюча людина пояснила, що причина не в дешевій робочій силі, не в дешевших енергоносіях, а в тому, що у них такі екологічні податки, що у кілька разів вигідніше це підприємство мати в Україні і возитися "туди-сюди" за пару тис. км. Ви все ще думаєте, що основним звбруднювачем атмосфери у нас є карбюраторний жигуль? А взагалі, найбільш зацікавленою у тех.стані ТЗ крім власника має бути страхова, яка страхує цивільну відповідальність. Був би у нас цей бізнес розвинутий, страхова б сама за невеликі гроші могла б перевіряти техстан ТЗ на своїх СТО і нести за це відповідальність гривнею: застрахував авто на лисій гумі без гальм - плати відшкодування за власника, який вїхав у когось на цьому авто. До речі, у Польші, Німеччині поліція прямо на дорозі має право перевірити основні показники техстану, а якщо є сумніви, то супроводжує на СТО. Не знаю, чи з легковими так, але з фурами - це точно.
|