Цитата:
Сообщение от soladko
а там разницу щупать нужно на еле приоткрытом кранике, иначе можете перепада температур не ощутить
|
Вчора вирішив відчути різницю, на холостому ходу моторчик пічки включив на повну і пробував температуру на боковій пластмасі. То від патрубків десь 1/3 радіатора що внизу що зверху гаряча різниці майже нема, руку довго не втримаєш, а решта 2/3 тепла, причому знизу де подача рідини тепліша. В мене в голові один варіант, що в трубках нема турбуляторів, або вони є, але не в усіх, трубках, тому рідина йде по шляху найменшого опору біля патрубків.
Можна було б списати на вік машини, і радіатор міг забитись в найнижчій точці, але пічка в машині не гріла від автосалону.