Сьогодні замінив щітки та бендикс на стартері.+ почистив, підмазав. Дивно, але машина почала краще заводитись. Мабуть тому, що крутить веселіше. Зникло закусування бендекса при заводі, і його гирчання ще 1-2 секунди, після відпускання ключа.
Якщо хтось читає, то зверніть увагу, на те, що дві щітки, ті що сидять на массі, при поганому контакті гвинта контакта з корпусом, можуть отримувати контакт не через контактний провід, а пезпосередньо від стінок направляючих. Із-за цого і щітка вигорає з боків, и сам корпус вкривається окислом. Це заважає щітці рухатись, а її вигорання з боків, збільшує зазор, і вона може перекоситись, і не рухатись. Контакту не буде.
Оскільки там увесь стартер є провідником, то всі місця з'єднання корпусів, кришок , гвинтів-треба почистити і трошки змастити, захистити від корозії.
__________________
-"Газ дорожчає, тому що "МИ" могли б його продати в Європу!"
-Я міг би працювати інженером в США, то де мої 20 000$ на місяць? (ТС)
Последний раз редактировалось masster; 17.11.2017 в 20:37.
|