Показать сообщение отдельно
Старый 20.11.2017, 09:37   #1552
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,183
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Вчора на трасі з допомогою БК збільшував кут запалювання від 31-го градуса до 45 градусів, то різниці в поведінці двигуна ніякої, не відчув ні детонації ні прибавки потужності. Скоріш за все лямбдарегулятор корегує суміш при зміні кута запалювання, тільки коли віддав керування кутом запалювання мікасу, то відчувся легкий короткоткочасний плюс до потужності.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума