Показать сообщение отдельно
Старый 21.12.2017, 11:27   #11
Vadim_k
 
Vadim_k
 
Адрес: В ЗСУ
Возраст: 50
Сообщений: 1,957
Машина: Таврия 1,3si, переделанная из карбюраторной 1992г.в. Субару
Длина: 3120мкм
Диаметр: 34мм
Отправить сообщение для Vadim_k с помощью ICQ Отправить сообщение для Vadim_k с помощью Skype™
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
069 з 096 мають аналогічні таблиці, то на ХХ KLZ в мене був рівний одиниці при G0XX=55. З заводу G0XX в мене чогось був 42, то в перехідних режимах машина постійно глохла і плавав холостоий. На мікасах з 069 прошивкою з заводу по замовчуванню G0XX=60, G0b=170.

Дивився логи, тут або хтось приложив руки до прошивки, або стоять нестандарнті форсунки, або тиск в рампі зашкалює, бо за стокових параметрів при G0XX=18, G0b=70 двигун працювати не буде. В мене при G0b=120, на хостому якщо дати газу то вже йде провал.
Сам в непонятках. Тиск в рампі на ХХ 2,8-2,9, при перегазовках 3,0-3,1, міряв сам саморобним пристроєм, манометр новий. Форсунки стандартні, перед встановленням промивав Карбоклінером дома, сітки в усіх форсунках поміняв на нові. Факел розпилу на всіх форсунках нормальний, під тиском форсунки не травлять, тримають(перевіряв перед встановленням на авто).
Гадаю, що "проблема" таки в 317 РВ. Не дарма ж на Ланосах 1,4 G0b=90.
Можна припустити, що для 1,2 об"єму, і G0XX потрібно менше.
Власне тому й запитував, чи часом ніхто на такі самі граблі не наступав, як я.
До речі собі також встановив G0b=90 коли без ДК налаштовував. На 70 потрібно сильніше тиснути на газ коли рушаєш, а при G0b=90 рушає добре, практично без газу.

Вчора ввечері після різних варіацій прошивок, таки залив 069 стандартну прошивку з 1,2. На ній на ХХ більш рівномірно працює, фази не міняв. На Т8 на ХХ обороти плавають.

Ще мене цікаве тиск в ресивері. Не замалий він у мене? На ХХ на прогріту в районі 260.

Последний раз редактировалось Vadim_k; 21.12.2017 в 11:31.
Vadim_k вне форума   Ответить с цитированием