Показать сообщение отдельно
Старый 25.12.2017, 14:21   #3544
Michurin
 
Michurin
 
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 39мм
По умолчанию

При закручуванні від руки через пружність гумового ущільнюючого кільця жиклер може нещільно сісти у своє конусне посадочне місце. При цьому, при зніманні клеми, двигун зупинятиметься, але суміш на ХХ і перехідних режимах буде збагаченою (точність підбору жиклера ХХ дуже висока, тому найменша щілина, образно кажучи, перетворить жиклер з маркуванням 40 у 42, чи, навіть, 50). Тому зупинка двигуна при знятті клеми - не показник правильно закрученого жиклера. Уже 100 раз описувався правильний спосіб закручування: зняти гумове кільце, закрутити клапан від руки і легесенько підтягнути ключем. Поставити мітку на клапані і корпусі карбюратора. Після цього викрутити клапан, одягти ущільнююче кільце і знову закрутити клапан до мітки.
__________________
https://avtopro.ua/ - автозапчастини без посередників
Michurin вне форума