При закручуванні від руки через пружність гумового ущільнюючого кільця жиклер може нещільно сісти у своє конусне посадочне місце. При цьому, при зніманні клеми, двигун зупинятиметься, але суміш на ХХ і перехідних режимах буде збагаченою (точність підбору жиклера ХХ дуже висока, тому найменша щілина, образно кажучи, перетворить жиклер з маркуванням 40 у 42, чи, навіть, 50). Тому зупинка двигуна при знятті клеми - не показник правильно закрученого жиклера. Уже 100 раз описувався правильний спосіб закручування: зняти гумове кільце, закрутити клапан від руки і легесенько підтягнути ключем. Поставити мітку на клапані і корпусі карбюратора. Після цього викрутити клапан, одягти ущільнююче кільце і знову закрутити клапан до мітки.
|