Показать сообщение отдельно
Старый 05.01.2018, 17:39   #80
Kvarz
Пользователь
 
Адрес: г. Днепр
Возраст: 47
Сообщений: 30,063
Машина: Джили МК ГБО4, Чери Кимо ГБО4
Длина: 508980мкм
Диаметр: 65мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Michurin Посмотреть сообщение
Денис, так не можна! Не можна розраховувати законні штрафи, спираючись на те, що переважна більшість громадян приховує свої доходи і не платить податки! Якщо це визнати, то грош ціна такій державі. Я отримую офіційну ЗП і вважаю, що середній штраф, який перевищує 10% середньої ЗП неприпустимий. Головне - не розмір штрафа, а невідворотність покарання. Саме з цим у нас проблеми. Арсен правильно написав: злісний порушник і невеликими штрафами назбирає собі значну суму і гривень і штрафних балів, а незлісному буде достатньо і помірної суми, щоб бути більш дисциплінованим і уважним. А то за такою логікою можна і смертну кару за крадіжку гаманця повернути.
Тепер що до зниження швидкості до 50км/год. А, взагалі, хтось аналізував, скільки ДТП у нас відбувається в містах при швидкостях порядка 60км/год? Тобто, наскільки зменшиться аварійність при зменшенні швидкості на 10км/год?Може все таки проблема не в тому, що їздили 60км/год, а проблема в тому, що перевищували 60км/год? Якби баришня у Харкові їхала не 100, а 60, може, не було б цього страшного дтп?
Вважаю всі ці "закручування гайок" натуральним популізмом. Я й так швидше 70 по місту не їздив, навіть у Києві у потоці, де всі їхали не менше 90. А тепер буду їздити 60 по спідометру, що відповідає реальним 55 - менше на 4-й передачі не вийде, а на 3-й їздити я не алігарх.
Ну так согласен же. Я писал о самих сравнениях. Они не выдерживают критики.
__________________
Связь Вайбер +380993566329
Слава Україні!
Kvarz вне форума  
-1 (1)
Ответить с цитированием