Показать сообщение отдельно
Старый 14.01.2018, 14:45   #45
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,151
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Coren Посмотреть сообщение
У мене абсолютно та сама біда. Поки тепло - все нормально. Тільки приходить осінь, як тільки акумулятор трохи підсів, або не підкачав бензин, або не витягнув підсос (до речі, підсос витягую навіть влітку, інакше знову ремінь правити) - починається.
Заміна ременя не допомагає.
Посилений натяг - не допомагає.
Симптом з'явився після капремонту двигуна.
Починаю грішити на розподільчий вал, схоже, ніби він крутиться тугіше, ніж треба.
Напевно, зажену до моториста і попрошу перевірити стан поверхонь кулачків, перевірити клапани, пружини і т.п.
До речі, крутити верхній шків досить важко. Користуюсь ріжковим ключем, то доводиться добряче тиснути.
В яку сторонку перескакує, в плюс чи в мінус? Тобто після того як перескочив, запалювання пізнє чи раннє.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием