Показать сообщение отдельно
Старый 31.01.2018, 16:05   #285
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 48
Сообщений: 7,100
Машина: Slavuta 1.2Li 2008
Длина: 26410мкм
Диаметр: 37мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
Если так, почему изначально не стоит более жесткая пружина справа?
А навіщо, з правої сторони двигун, з лівої водій-коробка-акумулятор, ніби на нуль виходить.

Якщо поставити пружини різної жорсткості, то машину буде розкачувати в сторони, так як амортизатори однакові, а пружини різної жорсткості, тому відповідно якщо нажати на передок і відпустити, то та сторона де жорсткіша пружина швидше підніметься вверх.

Цитата:
Сообщение от Николай19 Посмотреть сообщение
так вот и интересно, на самом деле она более жесткая или их делали по одной технологии, а потом после стендовых замеров разбивали на группы?
Там різна товщина прутка, відповідно і різна маса пружин, штанлегем чи вагою можна перевітити.

Як казав мені в 2000-х один дядько що возив запчастити за автозазу, що одна насічка, це таврія перед, дві, таврія зад.
__________________
Мій бортовий журнал - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием