Цитата:
Сообщение от кук
Если так, почему изначально не стоит более жесткая пружина справа?
|
А навіщо, з правої сторони двигун, з лівої водій-коробка-акумулятор, ніби на нуль виходить.
Якщо поставити пружини різної жорсткості, то машину буде розкачувати в сторони, так як амортизатори однакові, а пружини різної жорсткості, тому відповідно якщо нажати на передок і відпустити, то та сторона де жорсткіша пружина швидше підніметься вверх.
Цитата:
Сообщение от Николай19
так вот и интересно, на самом деле она более жесткая или их делали по одной технологии, а потом после стендовых замеров разбивали на группы?
|
Там різна товщина прутка, відповідно і різна маса пружин, штанлегем чи вагою можна перевітити.
Як казав мені в 2000-х один дядько що возив запчастити за автозазу, що одна насічка, це таврія перед, дві, таврія зад.