Цитата:
Сообщение от Володимир
А навіщо, з правої сторони двигун, з лівої водій-коробка-акумулятор, ніби на нуль виходить.
Якщо поставити пружини різної жорсткості, то машину буде розкачувати в сторони, так як амортизатори однакові, а пружини різної жорсткості, тому відповідно якщо нажати на передок і відпустити, то та сторона де жорсткіша пружина швидше підніметься вверх.
Там різна товщина прутка, відповідно і різна маса пружин, штанлегем чи вагою можна перевітити.
Як казав мені в 2000-х один дядько що возив запчастити за автозазу, що одна насічка, це таврія перед, дві, таврія зад.
|
Гнал тот дядя, ой гнал...передние отличаются от задних не количеством насечек, а диаметром И прутка, И самой пружины, И длиной. Я встречал для передка и 1 и 3 насечки, как быть по совету дядьки- две- на зад, три на прицеп? А если нет прицепа ?