Цитата:
Сообщение от Володимир
Я не знаю звідки в нього була інформація, на той час він їх возив з заводу ЗАЗ, можливо йому там дали таку інформацію, з його слів:
1 насічка, перед таврія
2 насічки, зад таврія
3 насічки, перед славута
4 насічки, зад славута
Я на свою таврію тоді брав в нього на зад 4 насічки, якщо кузов був повністю пустий, без задніх сідушок обшивки та ковриків, то місцями могли постукувати амортизатори, а коли все було в комплекті, то було нормально. Трохи жорсткіше ніж зараз на славуті, але і таврія 93 рв була зварена з тоньшого металу і була значно легша від славути.
|
Унд нох айнмаль, как говорят немецкие хвашисты- различать перед/зад по насечкам- совсем оригинально, если не знать, что они отличаются еще тремя параметрами- длиной, диаметром пружины и прутка. Если найду, покажу две пружины, или перед, или зад, уже не помню, перепутать невозможно- см. выше, но на одной- одна, на другой- две насечки!
А кооперативы у нас лепили горбуху для авто, в т.ч. и для Таврий, давнее, чем 15 лет взад.