Щ
Цитата:
Сообщение от Володимир
То може там має значення діаметр/хід проршня і довжина шатуна?
Також якщо брати інжектор то на мою думку між ресивером і головкою труби мають бути того самого діаметру що і вхідні отвори в головці, не товстіші, і довгими, тому що повітря в такому випадку в трубі буде мати більшу швидкість і заряд кінетичної енергії, відповідно більше наповнення циліндра. Те саме з вихлопом.
|
дрх занимается движками 100500 лет.
Те, кто с ваза снимает 100л.с. Тоже не вчера родились.
Соответсвенно, и у тех и у других и распредвалы, и формы клапанов, и геометрия дроча каналов, и объемы и формы ресивиров и дудок, геометрия выхлопа-все максимально продуктивно подобрано годами.
Мы же сток мотор с тюнингом сравниваем.)))))
и что-то странно выглядит разница в 30% в лошадях чисто за геометрию поршневой.
Тогда бы все только такую геометрию брали.