Показать сообщение отдельно
Старый 17.06.2018, 21:34   #10
Michurin
 
Michurin
 
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 38мм
По умолчанию

Я ставив тестю на ВАЗ ДААЗівський. На упаковці оригінального була наклейка, на якій прихований (стирається верхній шар, як на поповнячках телефону) номер, який можна звірити на офіційному сайті. Правда, було це роки 3-4 тому і ціна йому тоді у нас була 220грн. Якщо не помиляюсь, всередині у ньому була залита якась спеціальна рідина, щоб не пересихали діафрагми, а штуцери були закриті пробками.
Перевагою БЦД над звичайними вазівськими є особливі приливи на фланці насоса БЦД, які не дають фланцю вигинатися, відповідно, з-під БЦД протікання масла буває рідше. У мене стоїть саме з польського фіата без ручної підкачки, але з точно такими самими приливами - років 5 чи 6 уже стоїть і масло не тече. До цього був ще заводський - що не робив, а воно все одно сопливило потроху.
__________________
https://avtopro.ua/ - автозапчастини без посередників
Michurin вне форума   Ответить с цитированием