Показать сообщение отдельно
Старый 18.06.2018, 12:12   #11
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,181
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от TIMIKUS Посмотреть сообщение

Ну да, на всіх інших машинах чомусь не здогадалися заперти в іпіня той акум. Тільки зазівці, коли здерали таврію з форда, вирішили так попіклуватися про керованість. А про стабілізатори забули.
Колись читав історію створення таврії, то стояла задача засунути запуску під капот щоби звільнити і так малий багажник, тому і акумулятор пішов вниз.

Яколись на таврію також купив АКБ на 55А, бо меншого не було в наявнсоті, то спочатку таку саму полку замутив. Але потім прикинув що якщо радіатор змістити в праву в сторону на 2-3 см, то 55-ка там спокійно влазить, то так і зробив.

На рахунок стабілізатора, не виключено що початково машина проектувалася з ним, але в процесі випробувань підвіска чи кузов не витримували нагрузок, і його тупо викинули. Інженери так хотіли зменшити вагу кузова, що таврії клепали з металу 0,6 мм, вже потім корейці перейшли на 0,7 мм.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием