Цитата:
Сообщение от TIMIKUS

Ну да, на всіх інших машинах чомусь не здогадалися заперти в іпіня той акум. Тільки зазівці, коли здерали таврію з форда, вирішили так попіклуватися про керованість. А про стабілізатори забули.
|
Колись читав історію створення таврії, то стояла задача засунути запуску під капот щоби звільнити і так малий багажник, тому і акумулятор пішов вниз.
Яколись на таврію також купив АКБ на 55А, бо меншого не було в наявнсоті, то спочатку таку саму полку замутив. Але потім прикинув що якщо радіатор змістити в праву в сторону на 2-3 см, то 55-ка там спокійно влазить, то так і зробив.
На рахунок стабілізатора, не виключено що початково машина проектувалася з ним, але в процесі випробувань підвіска чи кузов не витримували нагрузок, і його тупо викинули. Інженери так хотіли зменшити вагу кузова, що таврії клепали з металу 0,6 мм, вже потім корейці перейшли на 0,7 мм.