Показать сообщение отдельно
Старый 15.06.2008, 22:27   #41
Grom_84
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Сиситема динамічного

дуже дякую пану "александр вишняков" за увагу, а ламберту та таксисту за смайлики

Тепер до діла. Була виготовлена та встановлена похабна версія надуву!!!

Чому похабна, бо навиків роботи із епоксидною смолою .. ну от і був перший досвід. Буду вдячний всім хто може підказати де купити поліефірку і скломат.
Заборник виклеювався по пенопластовій моделі, патрубок від гарячого забору вазІВСЬКої класики примотаний скотчем, бо розміри ніде ні до чого не підходять, патрубок налазить на стандартний патрубок (резиновий) від таврофільтра.
Діра проковиряна під кріпленням котушки запалення - діаметр без переміщення радіатора - 63мм округлість помірнірна, котушку запалення перекинув на болт кріплення капоту, їй там ніби не погано.

нічого сказати про їздові якості не можу, бо - читайте в останньому пості теми "перевів на 80", встановив сьогодні за 3 хв, катався з ним годину, іноді трохи дьоргається але не можу це приписати ні активному педалюванню ні перезбідненню суміші, оскільки не перевищував швидкість 60 км/год. В той час як розрахункова швидкість активної роботи цієї приблуди лежить в межах 90 км/год. Оскільки поки робив і встановлював знову нагрінула СЕСІЯ, відпишуся пізніше з фотками і результатами.
З повагою Grom
  Ответить с цитированием