Показать сообщение отдельно
Старый 29.06.2018, 08:54   #176
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,194
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

46330 км.

Помер регулятор напруги на генераторі, причому тупо коротнув ключ, скільки обертів даєш, стільки і напруги видає генератор. Поставив назад рідний на 14в.

Важкувато йому напевне в жару було, аж наклейка сплавилась.



Скачки напруги вище норми при поломці регулятора напруги не пройшли без наслідків, центральний замок перестав реагувати на брелки. Сьогодні повторно після повторної прив"язки їх до модуля керування все запрацювало.

-----------

Після 20-ти тисяч пробігу відрегулював клапана, в процесі замінив прокладку під кришкою. Прокладку брав АвтоЗАЗ, вона не гладка, а з обох сторін має по периметру виступи.



Вигляд під клапанною кришкою, 43 тисячі на маслі ShelHelix 10W-40 HX7.



Щоби не мучатись при зборці і наступних ТО, замінив два болти клапанної кришки. Раніше було важно там крутити, а з газовими форусунками доступ ще гірший.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием