Показать сообщение отдельно
Старый 03.09.2018, 11:19   #2
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,234
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 27040мкм
Диаметр: 40мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от КАМРАД Посмотреть сообщение
в смысле после замены ката на вставку?особой разницы незаметил
В сенсі чи став гучнішим, чи не появилось бубніння. Бо якщо ставити карбовий, то машина починає бубніти, навіть якщо в резонаторі присутня шайба. Якщо звук не міняється, то це наводить на думку, що резонатор не повинен бути зразу після штанів, а десь біля глушника. Я в неті аналізував вихлопні системи різних авто, то тільки в таврославутах резонатор біля штанів, і тільки таврославути так бубнять.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием