Тема: Вариаторы
Показать сообщение отдельно
Старый 28.10.2018, 10:24   #24
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,197
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от rexfex Посмотреть сообщение
Если кто не в курсе, то я рассказывал, что установщик отговорил меня от установки вариатора, мотивируя тем, что это выкинутые деньги (хотя установка и главное последующая настройка это его основной хлеб). А некоторые господа назвали его лохом недобросовестным с кривыми руками.
Як би там не було, але кут запалювання треба піднімати, і тут нема різниці чи варіатором, чи перепрошивкою. В мене дворежимка, в одному режиму кут +2.5 градуси до бензину, в іншому +6 градусів до бензину. То навіть між цими режимами є різниця, на більшому куті запалювання двигун працює м"якіше і тихіше. На правильному куті запалювання двигун крутиться легко і працює тихо, а якщо кут замалий, то нема тої тяги, і гудить резонатор. Останні заправки показали що попадається газ що хоче ще більшого кута запалювання.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием