Показать сообщение отдельно
Старый 16.11.2018, 10:41   #64
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,242
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 27040мкм
Диаметр: 40мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
Там малюнок, тут реальність- нема там ніяких подібних деталей, є вставка з більш якісної сталі, аналогічної тій, що на тарілці клапана для рівномірного зносу та кращой щільності.
Написано на РДТ 2112.1160010-01 300 кПа
В мене якщо чесно нема варіантів, з яких причин може бути нелінійність диференційного тиску, єдиний варіант, це що з часом мембрана розтягується і якщо зі сторони ресивера в корпусі нема прямого кута а є таке саме заокруглення як в нижній частині на фотці, то частина мембрани по зонвнішньому діаметру починає дотикатись до корпуса, тим самим зменшуючи робочу площу мембрани.

__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием