Цитата:
Сообщение от Аварком
Кароче выезжаешь и думаешь-гадаешь что там по списку должно сегодня отвалиться,обламаться,отгн ить или сам сломаешь типа случайно.
1.У тебя может уходить тосол! Ты не видишь откуда? Значит так надо! Покупай и доливай эту хрень!
2.Ты пробил колесо? Не беда! Осталось найти шиномонтаж,где возьмуться за это чудо машиностроения!
3.Тебе запчасти покажутся -просто шара(чем опель)! Да только менять ты их будешь в 2-3 раза быстрее,чем немец!
4. Передние колодки. Приготовься сам поработать напильником(так надо)!
5. Запаску можешь выкинуть,так безопаснее
6. У тебя на базаре запчастей будет ВЫБОР!!! Положись на свою интуицию и отзывы Тавроводов!!! :wink:
|
1. Наприклад в мене тосол нікуди не уходіт, нормально їзджу.
2. Наразі не зустрічав шиномонтажів, які б не брались за мої коелса.
3. Тут важко щось відповісти, іномарки не мав. Єдине, що запчастини дешеві, але їх заміна коштує практично стільки ж скільки для іномарки.
4. Якщо купити нормальні колодки, то нічого не потрібно обробляти.
5. Їздити без запаски - треба бути шизіком, можна її перекласти в багажник.
6. Зазвичай запчастини діляться на ті які купуєш в спеціалізованих магазинах таврій (на базарі таких є кілька, причому всі прекрасно знають які з них нормальні) та всяка дребедень, яку купуєш де вийде - там фільтри, лампочки і т.д. Діє також загальновідомий принцип - хочеш взяти подешевше, приготуйся отримати неякісну річ.
Цитата:
Сообщение от Аварком
После 100 у тебя возможно будут труситься руки.Это руль. Даже самолёты попадают в воздушные ямы.
Выработай привычку посматривать(в пробках) на датчик температуры охлаждения,мало ли что?
|
Після 100 на таврії починає труситись не руль, а один орган водія, що знаходиться трохи нижче спини. сорі за офтоп, взагалі проблема загальновідома - розвал, сходження, балансування, рівняння бубликів, якщо нічого не помогло - дивитись на ходову, зокрема на наконечники.