Цитата:
Сообщение от кук
А от виробник АЗМОЛ пише, шо ТАД-17и відноситься по класифікації АРІ до групи GL-5, і саме воно прописане в "Руководстве по эксплуатации...", а також таке написано:...Трансмиссионное масло ТАД 17 принадлежит к 5 группе (в классификации из пяти групп, принятой в СНГ) эксплуатационной классификации, которая имеет наивысшее эксплуатационные качества. Обозначение, согласно ГОСТ 17475.2-85, этого масла — ТМ-5-18, в котором зашифровано предназначение (трансмиссионное масло), группа (5), а также вязкость (18) масла...(с)
А група 5 і є забугорне GL-5 по АРІ.
Вже стільки товкли це масло і знов- говорили-балакали... Може, досить?
|
Як не крути, але якщо взяти дві банки на яких написано ТАД-17и але різних виробників, то масло може бути різним навіть по густині.
З заводу в мою КПП було залито густе масло, і на першому ТО я при заміні залив також густий ТАД-17и, робота КПП не змінилась, стандартні болячки, 5-та при швидкості менше 80кмг виє, 1-у на швидкості більше 5 кмг не втикнеш, при переключенні на 2-гу хруст.
Потім я випадково замітив що ТАД-17и злитий з попередньої таврії рідкий в порівнянні з тим маслом що я залив, в попередню таврію я лив ТАД марки вамп і ніколи з КПП проблем не було. Пішов в магазин і з всіх масел ТАД вибрав те що рідке, після заміни всі болячки описані в попередньому абзаці пропали. Але в якийсь момент в жару в пробках в мене завила коробка на низьких передачах, то при наступному ТО я залив вже імпортне масло.