Ніяк не розумію терміна "підвищеной в"язкості". Якщо ТАД зроблено по ГОСТ 17475.2-85 або відповідному йому ДСТУ, де вказані клас в"язкості 85/90 та кінематична в"язкість не менше 17,5 мм.кв/с при 100 гр.С, то про яке підвищення мова? Що, підняли до 30 мм.кв/с, чи як? То це вже Нігрол буде.
Поки була можливість, брав і собі на Таврію, і іншим АЗМОЛ в фірмовому гамазині, ніяких проблем ні з КПП в мороз, ні з двигунами, у клієнтів не було ні разу.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
Последний раз редактировалось кук; 14.01.2019 в 12:24.
|