Я перебрав свою помпу що була з заводу. Вона пройшла 210 000 і так і не потекла. Я її здуру замінив при ремонті двигуна, на "хорошу" нову. Так от нова вже потекла, тому перебрав стару. Помпа була в мене з таким сальником.

Хоча-ні. Це я поставив такий. А був схожий, але в нього з зовні металевого корпусу була резина. Світла.
Стоять там два 202 закритих підшипники. Між ними проставка.
По кресленню в книжці, важко зрозуміти як воно працює. Доки не розбереш помпу. Розібравши-зрозумів, що саме графітове кільце і дає герметичність помпі. Тому треба слідкувати, щоб торець крильчатки, який контактує з графітовим кільцем, був гладенький, та не мав биття в цьому місці під час обертання вала.
І ще, думаю що так довго служити помпі (210 0000 допомогло те, що я пару разів заливав масло в отвір дренажу на помпі. Підшипники були з цим маслом.