 |
Buzyan: 142
|
|
Цитата:
Сообщение от Yurasvs
Неважно, какой ход, лишь бы газа хватало при данных жиклерах. Подозреваю, что чем меньше, тем быстрее срабатывают. Но после каждой регулировки хода надо перенастраивать ГБО.
|
Жиклери в мене 1,5-1,7 мм, коли поставив нові, то клацання не було чути після чистки і збільшення зазору до 0,4 чути що клацають.
Цитата:
Сообщение от Yurasvs
Зачем подогрев форсункам, имхо редуктор надо греть и магистраль из него может быть.
|
В мене газ автоматично включається за будь яких морозів коли двигун після запуску вийшов на максимальні оберти прогріву, з цим проблем нема, але якщо двигун зупинити коли він холодний, то починається якийсь глюк форсунок. Після чистки форсунок все працювало ідеально, незалежно від температури, але в процесі настройки мені зупинився холодний двигун, після цього довший час холостого на газі не було, тільки після довгої поїздки по трасі на робочій температурі більш менш працює добре, але доки виходить на робочу темпрературу то може заглогнути, і лямбдарегулятор малює бідну суміш.
До розборки форсунок було аналогічно, але і в середині було все чисто і сухо. Там чи конденсат з газу випадає на холодному металі і розбухають резинки на клапанах, чи якість інші процеси відбуваються, точно сказати не можу. Хочу поміняти клапана і поставити підігрів.
Цитата:
Сообщение от soladko
142.Увеличивая зазо увеличиваем время закрытия, а вот время открытия всегда одинаковое на самом деле. Поясню. Какая разница открылас форсунка на 03,05 или о ужас 1мм, если нужна порция газа с максимальным свистом подается уже начиная с 0.2 например. А вот закрытие увы, задержка существенная.
|
Не знаю, чогось враження що навпаки.