Показать сообщение отдельно
Старый 27.06.2008, 22:07   #48
Grom_84
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию Система динамічного надуву

Повторюю текст першого месаджу, якщо комусь ліниво перечитать.


Система складається з лійкоподібного заборника та короткого прямого воздуховода, який сполучає забірник з корпусом повітряного фільтра.
Призначення: по своїй суті є ситемою забору холодного повітря (забір здійснюється перед радіатором), що само пособі збільшує ККД теплового двигуна за циклом Карно (вставить формулу цикла Карно і підставить значення). Крім того система використовує силу потоку зустрічного повітря для зменшення гідравлічних втрат у впускному тракті, які в середньому складають 5-7% від номінальної потужності. Фактично набігаючий потік продавлює повітря крізь повітряний фільтр і збільшує таким чином коефіцієнт наповненості циліндрів, який в сеердньому становить 0,8.

Особливість даної системи – починає працювати на швидкостях 80-90 км/год, оскільки залежитьвід квадрату швидкості. Орієнтовно може підвищити тиск у впускному тракті на 0,1-0,3 бара (залежить від виконання).

Перестороги: система повинна бути встановлена таким чином щоб виключити можливість засмоктування великої кількості води у впускний коллектор, тобто унеможливити гідроудар. Також варто передбачити додаткове попередне фільтрування повітря, щоб уникнути передчасного забруднення повітряного фільтра.

Для захисту від води у нас є два засоби - постійний підйом від заборника до фільтра + сам фільтр, який пропускає воду із значно меншим ентузіазмом ніж повітря.
  Ответить с цитированием