Показать сообщение отдельно
Старый 26.03.2019, 13:25   #179
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,209
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 27020мкм
Диаметр: 40мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
При розвалі міняється сходження, при сходженні розвал не міняється. Про це вже стільки полови натерли, жах один.
Це твердження має істину тільки в одному випадку, якщо вісь обертання стійки перпендикулярна до землі, але у таврії вона нахилена до двигуна на кут 13,33 градуса, тому якщо колесо стоїть прямо і ми виставили розвал 0 градусів, то при будь якому повороті руля, розвал буде іти в плюс. Теоретично якщо стійку повернути на 180 градусів, то кут розвалу буде 26,66 градуса, а що буде посередині між нулем і 180, можна приблизно порахувати на калькуляторі, тобто на кожен градус повороту стійки будемо мати збільшення розвалу приблизно на 0,15 градуса.



Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
Все інше- без толку, плече у Таврії таке, як є, ні вибирати, ні міняти.
Ще одна помилка, гляньте на малюнок вище, і подивіться як буде переміщуватись низ колеса відносно осі обертання при нахилянні колеса в будь яку сторону. Вісь обертання проходить через опору і шарову, а низ колеса дуже далеко від кулі шарової, тому при зміні розвалу він буде переміщатись відносно осі обертання стійки, відповідно буде мінятись плече обкатки.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием