Цитата:
Сообщение от VDM
А как объяснить то, что в трёх положениях колеса разный уровень вибрации...
|
До фланця прикручено тормозний тиск, там також нема гарантії що він збалансований. Я свої тормозні диски балансував, бо зі знятим колесом на передачі фланець розкрутити було не реально, двигун літав під капотом, після балансування газуй скільки влізе.
Цитата:
Сообщение от кук
Не клеїться шось:
...Візьміть штангель в руки, і поміряйте відстань від отвору під кожну шпильку до центрального отвору диска, якщо на кожному отворі величина різна, то тут два варіанти, або поміняти диски, або замовити собі планшайбу для балансування.
P.S.
Як казав мені місцевий шиномонтажник, що всі колеса крім таврії балансуються по центральному отвору...(с)
Якшо слова монтажника вірні, а інакше і не буває, який резон в циз вимірах штангелем? Шо це дасть?
|
Щоби переконатися що отвори під шпильки мають зміщення відносно центрального отвору, а так як на шиномонтажах перехідні пластини плоскі, і на них центрування відбувається по отворах під шпильки, то зміщення на балансувальному станку цілого колеса на 1-2 мм від центру дає на колесі грузики до 40 грам.