Показать сообщение отдельно
Старый 16.05.2019, 16:24   #3
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,207
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 27020мкм
Диаметр: 40мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Василий_7 Посмотреть сообщение
Розвал плюс-минус такой же... а зачем собственно такая точность?
Вы считаете 10 минут(6-я часть градуса) на что-то повлияют в разрезе эксплуатации машин по нашим дорогам?
На передній осі навіть 5 хвилин відчувається. Я перед зимою зменшив розвал до 10 хвилин, можливо навіть і менше вийшло, то зимою доки лежав сніг, було ніби норм, але зараз коли вже снігу нема, то я відчуваю сильний дискомфорт, на рулі чути кожну ямку, і руль дуже сильно тримається середини, чим далі руля крутиш від центру, тим треба більше прикладати зусилля до руля. Дивився на плече обкатки, то виходь порядка 0-1 мм, а має бути 5 мм.

На задній осі може бути нерівномірний знос шин, -30 це на пусту машину, нагрузка додає напевне ще кілька хвилин, додати до цього +17 хвилин сходження. При різних положення коліс, не виключено що задні колеса не попадають в колію передніх, бо мені робили два рази розвал-сходження фіксуючи руль в центральному положенні, то після кожного разу руль зміщений в реальності на дорозі чуть в сторону.

P.S.
Написав програмку для розрахунку розміру шайб, то щоби привести це колесо до положення іншого де розвал +22 хв, і сходження +7 хв, то получаються такі цифри.

__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием