Показать сообщение отдельно
Старый 03.06.2019, 21:31   #2180
Michurin
 
Michurin
 
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 38мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Michurin Посмотреть сообщение
Таку гуму ніхто не катає?
https://tyretest.info/hankook-kinergy-eco-2-k435-test/
На Сандеро ще заводська Амтел Планет ДС стоїть, пройшла 37 тис, ще майже половина протектора, але 11 рік випуску. Думаю - міняти, чи ще хай поїздить? В принципі, гума міцна, по сухому гальмує більш-менш, але жорстка і непогано передає на кузов дрібні нерівності. Хотілося б щось покомфортніше. Да і 8 років уже.
Все зваживши, таки купив Хенкук. Як кажуть, все пізнається у порівнянні: після Амтел ніби пливеш на круїзному лайнері - тихо, м'яко, тільки погойдує на нерівностях. Курс тримає відмінно, на різкі рухи кермом, можливо, трохи валка, але ж профіль 70. Перед заміною проїхав на Амтелі ділянку дороги в двох напрямках і засік миттєву витрату пального через ЕЛМ-ку і Хобдрайв, а потім там же проїхав на Хенкуку. Хенкук показав мінус 0.3л на 100 км при 90 км/год і мінус 0,2л при 110 км/год. Таки префікс ЕКО - не просто так. До речі, зимові Сава Ескімо давали десь плюс 0,3л порівняно з Амтелом. Едине, що насторожує - дуже тонкі і м'які боковини у Хенкука
__________________
https://avtopro.ua/ - автозапчастини без посередників
Michurin вне форума   Ответить с цитированием