242 490км. Заміна.
Передні пружини з двома насічками. (були з однією) Лівий кулак залишив як і було, підшипнику та шаровій вже 9 років та 110 000 км. а вони в нормі. Єдине-на шаровій замінив пильник, бо почав тріскатись, та замінив змазку (пару крапель вапра та змазка для шрус як на фото. Перебрав
торм. супорт, змастив поршень зі сторони пильника змазкою для супортів. Поршень там гімно, з сучасних запчастин, іржавіє.Корпус з старих, гарних. Правий супорт рідний. Пильники поставив кременчуг на супорт.
Торм. перед колодки нові-Томекс.
Верхні опори обидві нові-завод. Алюм. фланці загрунтував в місцях контакту з залізом. Всі болти промазав тектилом для ВП.
Правий кулак поставив інший, з розборки.
Підшипник FAG Словенія , кулак зібрав сам, з усіма відбійниками.
Шарова нова ЛК (наче як завод) додав мастила як і на ліву, замінив пильник на вазівський. (різниця на фото) .Болт тут на шаровій рідний на 8. Стара шарова вийшла з ладу тому, що лопнув пильник. Оскільки йому 9 років, то такі пильники треба міняти десь через 6 років. Як би не пильник-була б як нова. На лівому рул. наконечнику-додав змазки шрус.
Якщо замінити на нашій шаровій пильник, на пильник від ваз 2108 з рульових накінечників виробництва Балаково (тільки Балаково!) , то вона стане практично-вічною. Додавши змахки шрус.
Фланець знімався погано, тому прийшлось вигадати приспособу (фото) може комусь згодиться. Але й з цим зйомником прийшлося гріти фланець феном. Відкритим вогнем гріти не слід, бо спалите пильники на шрус та і всю машину.
Стійки власної переборки. Права, та що зібрав з першого разу, ліва мучився тиждень. Корпуса піскоструєні та фарбовані порошковою фарбою.
Внутри - Фото!:
[IMG]

[/IMG] [IMG]

[/IMG] [IMG]

[/IMG]
[IMG]

[/IMG] [IMG]

[/IMG]

[IMG]

[/IMG]