Цитата:
Сообщение от Storag
А на багатьох іномарках система охолодження має розширювальний бачок як на жигулях - до радіатора веде одна трубка, а кришка на бачку така як на бачку омивателя скла. Тобто негерметична зовсім.
|
Так на класиці клапан стоїть в пробці на радіаторі, коли в радіаторі зайвий тиск, то все що видавилось черезклапан в пробці стравлюється в пластмасовий бачок, а коли двигун остигає і йде розрідження, то на виключено що з бачка тосол затягується назад в радіатор.
Цитата:
Сообщение от кук
Викидується, але не вільно і відкрито, як совкова людина, дихає на всі груди. Не путайте. Тому повітря+ пари бензину роблять пшик при відкиванні бака інжекторної.
|
Там того тиску мізер, може максимум 0,1 атм, перепускний клапан стоїть для того щоби при продувці адсорбера був забір повітря з атмосфери а не робився вакуум в бакові.