Показать сообщение отдельно
Старый 31.07.2019, 11:14   #3
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,224
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 27020мкм
Диаметр: 40мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Storag Посмотреть сообщение
А на багатьох іномарках система охолодження має розширювальний бачок як на жигулях - до радіатора веде одна трубка, а кришка на бачку така як на бачку омивателя скла. Тобто негерметична зовсім.
Так на класиці клапан стоїть в пробці на радіаторі, коли в радіаторі зайвий тиск, то все що видавилось черезклапан в пробці стравлюється в пластмасовий бачок, а коли двигун остигає і йде розрідження, то на виключено що з бачка тосол затягується назад в радіатор.


Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
Викидується, але не вільно і відкрито, як совкова людина, дихає на всі груди. Не путайте. Тому повітря+ пари бензину роблять пшик при відкиванні бака інжекторної.
Там того тиску мізер, може максимум 0,1 атм, перепускний клапан стоїть для того щоби при продувці адсорбера був забір повітря з атмосфери а не робився вакуум в бакові.

__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием