Показать сообщение отдельно
Старый 14.08.2019, 20:33   #3665
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,197
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от soladko Посмотреть сообщение
больше похоже, что плюс с минусом перепутали.
Дякую за підказку, але так і є, якось умудрився перепутати, поміняв місцями напруга пішла вверх.

Моя зарядка для десульфації працює з великими токами, разів 12 за секунду через тиристор іде розряд конденсатора зарядженого до 180 вольт.

Цитата:
Сообщение от Buzyan Посмотреть сообщение
Какое колличество воды добавили по банкам? Начните повесьть с того акум был сухой или добавили восполнить уровень.
10-15 мл на кожну банку.

Цитата:
Сообщение от Michurin Посмотреть сообщение
З. І. Вважаю, займатися десульфатацією кальцієвих батарей, як і робити їм КТЦ - це марна справа, яка може принести більше шкоди, ніж користі.
Зовсім не марна, кожного разу після десульфації він крутить двигун краще ніж коли був новим, звичайна зарядка такого ефекту не дає.
Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
Не розумію взагалі, про яку сульфатацію можна говорити в сучасних умовах, з АКБ в яких купа засобів для мінімізацїї сульфатації як явища в цілому! Нафік тоді всі кальцієво-срібно-кадмієв... і присадки до свинцю??? Як почитаєеш про технології, процеси, так просто до ран можна прикладати оті сучасні АКБ. Ну було це 60... років тому, може, пора забути?
Не посипався, то вже добре.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием