Показать сообщение отдельно
Старый 07.09.2019, 10:40   #3
Michurin
 
Michurin
 
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 39мм
По умолчанию

Ну, от бачите, навіть тут думки розходяться. А на сайті, який виклав Yurasvs, навпаки говориться, що зарядка струмом 0,1С не є оптимальною, там рекомендують 0,5-1С. Зараз тестую свій режим: поставив на зарядку акумулятор 2000мА*год, розряджений до 1В. Перші хвилин 5 зарядка йшла постійним струмом 500мА, тобто, 0,25С, після чого перейшла в зарядку постійною напругою 14,7В. Струм поступово падає і через годину становить прорядка 300мА, тобто, трохи більше 0,1С. Хочу подивитися, скільки триватиме заряд в такому режимі до моменту падіння струму до 100мА. Пробував підзаряджати акумулятор,заряджений простим дешевим зарядним з постійним струмом зарядки 200мА, яке за 10-12 год. заряджало до ЕРС 1,29-1,32В.
Додаткова підзарядка напругою 14,7В за хвилин 40 при струмі від 200 до 100 мА доганяє цей акумулятор до 1,36В і, думаю, зарядку можна вважати завершеною. Таким чином, спосіб зарядки спочатку постійним струмом близько 0,3С, а потім постійною напругою 14,7В до моменту падіння струму до 100мА є чимось середнім між способами, викладеними на сайті, який кинув Yurasvs, і стандартним способом зарядки постійним струмом 0,1С. Цікаво, по якому алгоритму працює схема Васильовича?
__________________
https://avtopro.ua/ - автозапчастини без посередників
Michurin вне форума   Ответить с цитированием