Для чого там контакт, якщо система запалювання спокійно працює на дві свічки з двома зазорами одночасно? Буде ще один, шось смертельного трапиться?
А БК казився з того, шо система працювала з масою зайвих імпульсів, які оті самі кляті та хитрі дроти з рознесеним опором і феритовим осердям повинні була давити, бо вони на те зроблені.
Хлопці, не морочте собі голови ідеальними дротами з мінусовим опором, ситемі це не потрібно, краще візьміть рахівницю і прикиньте струм та падіння напруги на цьому ВВ-дротику довжиною аж 0,5 метра, а потім задумайтесь- от чого оті буржуйські інженери такі тупі, що допускають роботу, НОРМАЛЬНУ!!! свічок при опорі резистора в свічці кілька кілоом і в дроті- приблизно стільки ж? Ну не добіжить з 20 кВ сотня-дві вольт, шо станеться?
В середньому, в СЗ пара свічка+ВВ-дріт мають опір 6...10 кОм, є такі, що і в 3-4 рази більше, і- НІЧОГО, ПРАЦЮЄ? А їх же там дві таких парочки, бо іскра біжить на дві свічки, чи ні?
Прямий перенос проблем трактора Фордзон чи ЗІС-5 з примітивною СЗ і дротами, репаними, як п'яти у індуса ні до чого не приведуть. Правда, там для кращої роботи паршивих свічок трактористи- шохвери робили через гудзик додатковий зазор, шо, теж будемо робити?
А втім-...нукакхотите!...(с)
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
|