ЗАЗ-110217 Codename "Tavi"
Наразі машина досі не моя. Просто я почав на ній частіше їздити, значно частіше, що змусило мій здоровий організм зацікавитись безпекою пересування цього організму на даних колесах.
За перші 7 років експлуатації мій батько, до слова природжений лікар, заливав у неї бензин, час від часу міняв масло. Двічі замінив водяну помпу, один раз гальмівні колодки у задньому лівому колесі, діафрагму у бензонасосі та двічі помив...
Оскільки машина все одно не їздить (на одометрі 85 тис...) і взагалі якась незручна... і не тяне... і дьоргається... і погано гальмує...
Одним словом я "отримав" екземпляр у досить не поганому стані. Банальна промивка карбюратора дала машині нормально дихати. Правда потім переросла у велику любов до карбюратора типу Солекс ДААЗ 21081. Тому я спочатку відполірував його, зачистив усі виступи та облой, а лише потім почав читати форум і книжки. Епопея з розсверлюванням карбюратора закінчилася спробою збільшити дросельні заслонки.... купив б/в корпус і розточив його до 22/26. З цього приводу радію і досі.
Далі більше: Тонування скла! Тонувальна плівка за 20грн рулон була наклеєна на всі бокові остеклені поверхні. Батя мало не бортанув якогось мерса, тому довелось із передніх дверей її зняти ](*,)
|