Мені на першому ТО хотіли перетягнути головку звичайним воротком, а не динамометричним ключем, перетягнули усі клапана, з маслонасоса через раковину у литті гнало масло - сказали, що негарантійний випадок, а карбюратор і запалення я просто не міг мучить до 1ТО і відрегулював сам - на ТО просто сказали, що карбюратор і запалення, як не дивно, гут. Все, що зробили "не гут", довелося доводити до толку самому своїми "кривими". Але ж мова - про запчастини, їх якість і стабільність: заводські шарові прожили 25 тис, вдвічі дешевші фенокси - 40 тис, Кедри - уже 40тис і нема натяку на зношування. Диск зчеплення з конвеєра - 45тис, а після заміни на заводський іншого вигляду, можливо, і неоригінал - уже більше 60тис. Заводська помпа - 60тис, а відчутно дешевша лузар - уже майже 50тис. От і питання - чи такі вже якісні зазівські запчастини? Невиправдано дорогі - 100%
|