Показать сообщение отдельно
Старый 10.03.2020, 14:34   #227
masster
 
masster
 
Адрес: Харьков
Возраст: 63
Сообщений: 11,034
Машина: tavria,карб. Sandero Stepway 1.5D
Длина: 124350мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для masster с помощью AIM
По умолчанию

Трошки перелаштував. По своєму методу.
Не завадило б по лямбді, але в мене її нмає.
Коли перелаштовував, помітив парадокс. В инеті рекомендують редуктор накрутити так, щоб двигун ледве працював, і переходити до налаштування роботи двигуна дозатором. А я робив так-редуктором виставляв нормальні оберти двигуна ХХ, а потім регулював дозатором.
Останнього разу почав регулювання дозатором коли редуктором двигун відрегулював кой як. І вийшло що так краще. Бо гвинт чуйки редуктора, ще має запас обертів. А коли я робив , як здавалося мені, більш уважно і виставляв чуйкою редуктора роботу двигуна на рівні 950 обертів, то тоді гвинт чуйності редуктора був ледве закручений, і я весь час переживав що він випаде від тряски.
Не можу я прикрутити винт дозатора першої камери. Ну не переношу я "вялості" машини.
Редуктор вакуумний. 1 гвинт регулювання!
__________________
-"Газ дорожчає, тому що "МИ" могли б його продати в Європу!"
-Я міг би працювати інженером в США, то де мої 20 000$ на місяць? (ТС)

Последний раз редактировалось masster; 10.03.2020 в 14:37.
masster вне форума   Ответить с цитированием