Показать сообщение отдельно
Старый 10.03.2020, 18:19   #152
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,190
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от vics13 Посмотреть сообщение
Кароч заміряв тиск у рампі Фігня якась. Після вимикання бензонасоса тиск не тримається від слова взагалі.
Він і не буде триматись, бензонасос розрахований на вертикальне положення, тому шарик зворотнього клапану не підпружинений.
Цитата:
Сообщение от vics13 Посмотреть сообщение
коли різко тиснеш на педальку підскакує до 2,9 кілограма.
Все правильно, натиснув різко на газ, тиск в ресивері піднімається, відповідно на цю величину і піднімається тиск в рампі. Задача регулятора тиску на рампі тримати тиск палива відносно впускного колектора, а не атмосфери.
Цитата:
Сообщение от vics13 Посмотреть сообщение
Але зі зростанням обертів тиск падає часом аж до 2 кілограм.
Положення дроселя не міняється, оберти ростуть, споживання двигуном повітря збільшується, тиск в ресивері падає, разом з ним падає тиск в рампі форсунок.
Цитата:
Сообщение от vics13 Посмотреть сообщение
Шо тепер в першу чергу дивитися? Регулятор тиску палива чи бензонасос?
Щоби знати точно чи регулятор тиску тримає тиск, то треба його міряти манометром що дозволяє поміряти диференційний тиск, тобто манометр має ще мати трубку для підключення вакууму.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием