Показать сообщение отдельно
Старый 02.04.2020, 10:31   #3
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,204
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от soladko Посмотреть сообщение
Є новини?
Схоже що причина в конденсаторі С5, так як цей блок живлення з робочим реагують однаково якщо його випаяти.

Також підставляв в робочий блок конденсатор з неробочого, при першому включенні запустився, але коли я його промазав гарячим термоклеєм і закрив корпус, на виході було вже тільки 5 в, після заміни конденсатора на його рідний блок живлення відновив роботу. Більше конденсатора випаювати не ризикнув щоби підставити в інший блок, бо попередній майстер доріжки залишив в дуже поганому стані.

Пробував підставляти в блок конденсатори різної ємності, то на виході міняється вихідна напруга, але 48 в видавати не хоче. В даташиті на мікросхему пишуть що конденсатор має бути з великим опором чи щось таке, але я в себе поки що не знайшов такого щоби на ньому блок живлення запрацював.

__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием