Цитата:
Сообщение от soladko
На вашi фото я вже облизувався. Тихіше напевно тому, що там 'улитка' по експоненті, а ви просто зверху стм4трично прикрили крильчатку та і все. Ось воно і дує не так як з заводу.
|
Там не просто прикрито, якщо просто прикрити то моторчик крутиться але повітря не качає, зроблено так як на малюнку нижче, але така форма більше підходить для вентилятора з крильчаткою із загнутими лопатками назад, тому того об"єму повітря що дає ріндий корпус вентилятор не дає. Плюс близькість крильчатки до заслонок створює лишній шум. Але всерівно хочу зауважити що основна маса шумів створюється в повітрепроводах торпеди, бо із знятою торпедою шуму значно менше ніж з торпедою.
Цитата:
Сообщение от soladko
То у вас моторчик саме з тої штуки, що на фото?
|
Так, там корпус цікавий, навіть внутрішня циркуляція організована.
Цитата:
Сообщение от soladko
Плюс я так розумію ви в кузові окремо дірку хотіли робити для забору повітря, а в таврокорпусі пічки глушити верхні отвори, щоб повітря навпаки від дуйчика вилітало назовні.
|
Ні, вхід пічки перекрити косою заслонкою, забір повітря брати з частини над заслонкою і вдувати його в частину під заслонкою