Показать сообщение отдельно
Старый 05.08.2020, 10:28   #1577
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,197
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от soladko Посмотреть сообщение
На вашi фото я вже облизувався. Тихіше напевно тому, що там 'улитка' по експоненті, а ви просто зверху стм4трично прикрили крильчатку та і все. Ось воно і дує не так як з заводу.
Там не просто прикрито, якщо просто прикрити то моторчик крутиться але повітря не качає, зроблено так як на малюнку нижче, але така форма більше підходить для вентилятора з крильчаткою із загнутими лопатками назад, тому того об"єму повітря що дає ріндий корпус вентилятор не дає. Плюс близькість крильчатки до заслонок створює лишній шум. Але всерівно хочу зауважити що основна маса шумів створюється в повітрепроводах торпеди, бо із знятою торпедою шуму значно менше ніж з торпедою.



Цитата:
Сообщение от soladko Посмотреть сообщение
То у вас моторчик саме з тої штуки, що на фото?
Так, там корпус цікавий, навіть внутрішня циркуляція організована.
Цитата:
Сообщение от soladko Посмотреть сообщение
Плюс я так розумію ви в кузові окремо дірку хотіли робити для забору повітря, а в таврокорпусі пічки глушити верхні отвори, щоб повітря навпаки від дуйчика вилітало назовні.
Ні, вхід пічки перекрити косою заслонкою, забір повітря брати з частини над заслонкою і вдувати його в частину під заслонкою
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием