Показать сообщение отдельно
Старый 06.08.2020, 09:37   #11
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,152
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от soladko Посмотреть сообщение
плюс те лопатки они не полностью направляют поток, они второй части воздуховода не касаются., тоесть часть воздуха проходит мимо и прямо, тоже возможно причина.
Слухав свою пічку що де шумить, то моторчик трохи чути тільки на 3-й швидкості, а так всі шуми тільки від того що швидкий потік повітря проходить стики повітрепроводів лопатки і решітку центрального повітрепровода. В жару коли повітря гаряче чи зимою коли пічка прогрілась, шуму стає менше.

На виході пічки виявляється також зробили сходинку, замість того щоби зробити з"єднання папа-мама, то вони зробили мама-папа, тобто стик іде проти шерсті.

Цитата:
Сообщение от soladko Посмотреть сообщение
У меня еще вопрос - увас когда 2108 печка была, то поток воздуха хоть и холодный но больше чем сейчас был?
Я вже і не пам"ятаю, дуже давно було, я можливо і не дуже його часто вмикав через те що на скло йшло холодне повітря, то осінню поставив а на весні машину продав, літом навіть не їздив. Єдине що можу сказати що самотьоком на трасі пічка продувалась краще ніж із стоковим вентилятором, в мороз з шайбою над термостатом через 10 км підошви на капцях вже горіли.

Але як на мене, то ставити такий дуйчик не варто, мінусів більше ніж користі.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир на форуме   Ответить с цитированием