57970 км.
Додав трохи тишини своєму вихлопу, бо як показала практика, карбовий вихлоп від Босал на двигуні 1.2 своїм бубнінням давить на мізки. Доварив банку на глушнику, для бажаючих повторити описую процес, конструкцію банки робив по вже перевіреній конструкції. По результатам, коли запускаю в гаражі двигуна, то чую шум двигуна з під капоту, а не сильний гул вихлопу, при їзді із збільшенням обертів двигуна звук вихлопу пропадає. Єдине що коли я ще минулого року поміняв рідні штани на штани від босалу, на певних нагрузках в діапазоні обертів 2600-3000 появився якийсь гул, який іде із сторони резонатора, то його ще трохи чути, але то треба поексперементувати, можливо для газу на цих режимах замалий кут запалювання.
Круги на бокові стінки, половинки на перегородку.
Круги розрізаємо навпіл та приварюємо на сопілку, місця розрізу зварюємо.
На відстані 1/3 від стінки із сторони входу, робимо проріз труби по товщині металу пергородки приблизно до половини і вставляємо половинку перегородки, товщина прорізу має максимально бути наближеною до товщини металу перегородки, інакше при зварюванні трубу потягне в сторону і її викривить.
Приварюємо з обох сторін перегородку до друби.
Робимо розріз з протилежної сторони від привареної перегородки.
Вставляємо другу половинку і обварюємо з двох сторін.
По всьому периметру перегородки робимо прорізи на однакову відстань.
Утворені лопаті повертаємо на 45 градусів.
Сверлом 6 мм сверлимо з кожної сторони перегородки по 50 отворів, хто хоче більшої тишини то можна сверлити по 45 отворів, бо площі труби діаметром 39 мм відповідає 43 отвори діаметром 6 мм, я в своїй конструкції трохи прорахувався.
В себе те що чорний метал то трохи покрасив.
Надягнув зазделегідь скручений в трубу лист металу взятий із бокової стінки старенького компа, лист металу обмотав резиною з камери велосипеда щоби добре стягнути, і на стику зробив кілька отворів щоби скріпити заклепками. Всі стики промазав сантехнічним силіконом, поки що тримається, якщо буде розгерметизація то пройдусь по стикам зваркою.