Цитата:
Сообщение от vics13
ДАД промив. Нічого не змінилося.
Але вкрай задовбав спецефект який був ще з моменту як Славута потрапила до моїх рук. Але тоді це мало турбувало бо по холодам я на ній майже не їздив.
А от зараз інша справа....
Прояви такі - на холодну зранку заводжу неначе все нормально. Як тільки по діагностиці ОР прогріється до 30-35 градусів починається розкачування обертів неначе троїть движок і вихлоп дуже тхнути починає. В цей час тиск у рампі підскакує до 430 мм.рт.ст., оберти падають, час впорскування зростає до 5 мс. І так кілька секунд. Потім все нормалізується на пару секунд і поступово все повторюється. І так доки ОР не прогріється до градусів 80. І так щоранку. Протягом дня їзджу, машина холодна такого спецкфекту немає.
Коли вперше підключив ЕЛМ то параметр СОхх стояв 77. Сьогодні поступово довів його до 105 і така фігня з прогрівом майже припинилася. Яким взагалі має бути цей параметр при справній паливній системі? І взагалі що з цією фігньою робити бо чує моє серце що перезбагачення каталізатору не сподобається.
|
В мікасі є така функція як прогрів нейтралізатора, може то він включається, або іде вихід з цього режиму. Треба послідкувати як веде себе РХХ та кут запалювання.
Цитата:
Режим быстрого прогрева нейтрализатора.
Константы С23 и С24 определяют диапазон стартовой температуры
ОЖ (обычно это 15 и 25°), при котором во время прогрева двигателя
РХХ устанавливается в положение, заданное С25 (например 150),
а к УОЗ добавляется значение из графика T35.
График Т35 управляет добавкой к УОЗ при прогреве нейтрализатора.
Шаг сетки поставить как на графике УОЗ регулятора оборотов на ХХ.
Выход из режима прогрева нейтрализатора - по окончании прогрева
или при первом нажатии на педаль.
|