Свічки і регламент діло тонке, можна з нормальними і три регламенти проїхати без проблем. Тим паче на тавродвигуні простому. Періодично дивитись, чистити і зазор перевіряти, і вся мудрість. Про регламент на дроти ніде і ні разу не читав.
Правда, були випадки у клієнтів, коли волога попадала під захисні ковпачки і чесно зжерала латунь в місці контакту з вуглепровідною масою ВВ дроту, тоді і виникали проблеми.
Свічки теж всякі є, навіть брендові. У дочки на Хуньдаї оригінали летять, як мухи- трохи більше 10 т.к. і зазор може стати 1,3...1,5 мм замість 1.0 при тому, шо ізолятор чистенький, як попка дитини.
На Фіаті хвалені та оригінальні НЖК, дорогі, як х/зшо, служать менше, ніж Денсо рази в два-три при такій же різниці цін- НЖК дорожчі. От і читай-гадай всякі мануали...
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
|