Показать сообщение отдельно
Старый 26.07.2021, 13:58   #278
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,197
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от romuald Посмотреть сообщение
То стару потікшу немає змісту реанімувати?
В мене сильно зносилось на крильчатці місце контакту з сасльником, пробував шліфувати, але всерівно на високих обертах сопливить, пізніше зроблю фотозвіт в своєму бортовику.
Цитата:
Сообщение от masster Посмотреть сообщение
Резина завжди в мене не погана. Зараз нокіан.
Помпа поки що не сопливить, я думаю і не буде. Бо зроблено з розумом. Якщо сопливить на обертах, то на мою думку, немає ідеальної рівності в тій частині крильчатки, яка прилягає до сальника. Скоріше за все, там є хвилястість. Тому на обертах, сальник не встигає притиснутись щільно до шківа, після підстрибування на хвилястості. (мабуть не второпали ))) ?).А можливо сальник не притиснувся до крильчатки.
Тут не хвилястість, а нема перпендикулярності поверхні контакту до осі обертання, візуально не замітно, але на обертах дає про себе знати. Сальник до крильчатки прижатий, було порядка 2 мм натягу.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием