Тема: Айфон
Показать сообщение отдельно
Старый 18.10.2021, 02:20   #2
AndrewK
 
AndrewK
 
Возраст: 48
Сообщений: 9,321
Длина: 125770мкм
Диаметр: 47мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Mobilom Посмотреть сообщение
кстати правилами ипад разрешен в кокпите как воспомогательное устройство (а в случае отказа и основное)
Цитата:
Сообщение от Mobilom Посмотреть сообщение
а какую систему ... какого самолета ... нет в самолете разъема для ипада

карты + скорость высота и курс это все что берется с него как с независимого устройства . на крайняк если в сумке случайно завалялась радейка с VOR то можно для ILS захода использовать .

так шо кто тут куда напукав то еще присмотрется надо

пысы - лицензии на полочку не кладут ... процедура там иная (даже если накосячил при ... )
Я кагбе вмію до слів домахатись. Робота така. Звісно мова про нормальну компанію, а не шарашку одноденку.
Він або передбачений, виданий і наявний (когкретний екземпляр) під який по певному протокулу йдуть дані з мережі літака, або його тупо нема в процедурі ваще ніяким боком; і ваще пох, що його з дому 2й пілот приніс, аде все, що він може це дрочити в оффлайні, або юзати гостьовий інтернет на загальних підставах. Що там ще де в кого в сумці нештатного "завалялось" і юзається з метою забезпечення польоту - пряма підстава для іініціації профнепридатності.
Далі, я в нюанси зальотів не вникаю. У мене підхід простий, є жосткий зальот - далі HR і при потребі юрист з тим зальотчиком розбиратись будуть. Переважно я людині даю один додатковий шанс, якщо це не пов'язано з загальною безпекою і високою вартістю зальоту.
AndrewK вне форума  
0 (0)
Ответить с цитированием