Та там того тиску- мій Васька наплакав! Це ж не магістраль з серйозним протитиском, зміниться продуктивність, ненабагато. Це вже перевірялось довно у нудно. На іномарках з однотиповими двигунами зустрічав ротори різної конфігураціі, і прямі, і криві, і нічого, справлялись не з такими СО, як у Таврії.
Головне- правильний зазор між лопатками та блоком. Буде великий, турбіну доведеться ставити. А от про зазор не завжди знають чи згадують, та і ліньки кудись бігти за пластиліном, кілька разів ставити/знімати помпу, вимірювати, підбирати...
На СТО взагалі цим не переймались- Таврія, шо з неї взяти??? Аби не затирало. Їм краще на шо завгодно звалити вину.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
|