Показать сообщение отдельно
Старый 04.01.2022, 16:31   #459
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 48
Сообщений: 7,102
Машина: Slavuta 1.2Li 2008
Длина: 26410мкм
Диаметр: 37мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Хто читав раніше ботовик, то пам'ятає що я писав що після установки всієї вихлопної системи від босала, вірніше після того як були встановлені останні дві частини штани та глушник, появилось сильне гудіння в певному діапазоні обертів, і як виявилось джерелом гудіня була не вихлопна труба, а корпус повітряного фільтра https://forum.tavria.org.ua/showpost...&postcount=429 . Заміна штанів тільки частково зменшила гудіння. Для заміни глушника не було ні бажання повзати під машиною ні часу, тому було куплено для експерементів корпус повітряного фільтра для боротьби з джерелом звуку.

На першому етапі експеременту було в корпус вживлено три болти щоби зв'язати жорстко верхню і нижню стінки корпусу. Але результат виявися навіть гіршим ніж було, тому що новий корпус на відміну від старого ще не був від температури трохи сплюснутим і його внутрішній об"єм був трохи більшим за старий, а на старому гудіння пропадало тільки при сильному натисканні на верхню стінку добиваючись часткової деформації.




Так як верхня стінка під час гудіння не вібрувала, то вирішив спробувати наклеїти вібру на нижню стінку. Трохи стало тихіше, але гудіння не зникло.


Далі вирішив укріпити нижню стінку за допомогою куска металу та товстої резини, резину ставив для зменшення внутрішнього об'єму корпуса. Після цього етапу якщо сидіти на передньому пасажирському сидінні, то гулу більше з бокового вікна не чути, але його таки ще було чути на водійському сидінні.




Останнім на сьогодні етапом, була зміна частоти резонансу всього повітрепровода від дроселя до фільтра шляхом збільшення довжини цього повітрепровода. Для цього в приймальну трубу корпуса фільтра було вставлено кусок труби, яку виготовив із використаного корпуса силіконового герметика. В результаті до 3200 обертів на яких їздив гулу в салоні більше не чути. Якщо відкрити капот і дати трохи обертів, то під рукою чути як вібрує верхня стінка корпусу фільра, але частота там низька, тому можливо через це не слух не сприймається, при нагоді додам там ще два болта щоби зв'язати з нижньою стінкою корпуса.
__________________
Мій бортовий журнал - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир на форуме   Ответить с цитированием